16 Temmuz 2014 Çarşamba

Tavuskuşu ile başlayan aydınlık…

Simin Uysal

Bugün bloga misafir geldi! Eda Atay'ın, kendisi için kritik bir sınavın hemen öncesindeki rüyasında ona destek olan tavuskuşu ve sonrasında rüyasına geri dönüp onunla konuştuğunda olanları anlattığı harika öyküsünü paylaşmak istiyorum. 



"İngilizce dil puanı gerektiği bir zaman sürecimde IELTS sınavına girmeye karar vermiştim ve daha önce bir deneyimim olmadığı için süre yaklaştıkça heyecanlanıyor bu heyecanımı elimden geldiği kadar emeğe dönüştürmeye çalışıyordum. Yine de  sınav günü yaklaştıkça belirsizlik yerini mecburiyet duygusuna bırakmıştı ve bir bakmıştım ki sınava bir gün var. 

Sınav gününden bir gece önce elimden geleni yapmanın verdiği rahatlık olsa da “napçam acaba”larla uyumuştum ama sabah kalktığımda kendimi görmüş olduğum rüyadaki büyük keyif duygusu ile sarıp sarmalanmış hissediyordum.

Gelelim ne gördüğüme... Rüyamda odamın penceresinden, bana doğru bir ışık geliyor ve  o kadar etkiliyor ki yatağımdan kalkıp ne olduğunu anlamak için balkona çıkıyordum. Balkona çıktğımda tam evimizin hizasında koskocaman bir tavuskuşu herkese bir şeyler gönderiyordu ve ona ne yapıyorsun diye sorduğumda bana herkesten farklı şekilde kocaman çok sevimli  yıldızlar göndermeye başlamıştı ve derken alarmımın çalması ile sınav sabahına uyanmıştım ve o kadar tatlı bir uyanıştı ki bu, rüyada yaşadıklarım ile sınav yerine çok eğlenerek gittim. Hatta bir saksağan yanıma geldi ve elimdeki sandiviçi paylaştık JBunu sınav çıkışımda aile ortamında anlattığımda hep birlikte  sınav sonucumun iyi geleceğine yorumlamış ve sevinmiştik. Kısa bir süre sonra sınav sonucu açıklandı ve istediğim notu almanın sevincini yaşadım.

Derken bir süre içerisinde şamanik yolculuk merakıma şamanik rüya merakı da eklenmişti J Kısa bir süre içinde de kendime çok cici bir rüya defteri aldım.  Rüya tabiri kitaplarına bakmak yerine, kendi rüyalarımın anlamlarını nasıl bulacağım konusunda eğitmenim ile sohbetler ediyorduk.

Ve bir gün aklıma tavuskuşu geldi ve şamanik rüya çalışması yaparak, rüyama geri dönüp tavuskuşuna bana hediyesinin ne olduğunu sorduğumda:

“Ben senin aydınlık tarafınım
Aydınlandıkça coşturan
Coşturdukça haykıran
Haykırdıkça aydınlanan”

Cümlelerini söyledi ve geri döndüğümde ilk işim bu cümleleri not almak oldu.
Sonrasında tatlı tavuskuşunu onurlandırmak adına o gün tavuskuşlu nevresim takımımı serdim ve o gün vakit buldukça tavuskuşu ile ilgili araştırmalar yaptım.

Şimdi yaşamımda tatlı bir yol arkadaşım olan tavuskuşu var. Ben onu hatırlamayı bazen unutsam da kendisini bir reklam, bir yazı, bir poster gibi bir şeyle hemen hatırlatarak bana daima destek olan  tavuskuşuna buradan da teşekkür etmek isterim J

Ek olarak, her daim yakınlığı ve sevgisiyle yanımda olan, rüyalarıma bambaşka bir çerçeve açıp kendi gücümü elime almama yardımcı olan eğitmenim Simin Uysal’a da çok teşekkür ederim.

Sevgi ve saygılarımla,


Eda ATAY"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder