4 Mayıs 2015 Pazartesi

Dönüşüm Haberleri Nisan 2015- Sandra Ingerman

Çeviren: Simin Uysal

Dönüşüm Haberlerinin odağı her zaman kendi hayatınızda bilincinizi yükselten spiritüel uygulamalarla ilgilenmek ve gezegende şifa veren bir varlık olmak üzerine olmuştur.

Fakat bildiğiniz gibi klasik şamanik şifa çalışmasını da öğretiyor ve yazıyorum. Halen kayıp ruh parçalarını geri getirme, erk hayvanı geri getirme, ekstraksiyon ve ruh kılavuzluğu  seremonileri yapıyorum. Şamanik seremonilerin klasik biçimiyle çalışmayı seviyorum. Eğer Şamanizm çalışmalarıyla yeni tanıştıysanız ana sayfadan “Duygusal ve fiziksel hastalığı şifalandırmada şamanizmin gücü” başlıklı yazıyı okuyabilirsiniz.  Bu makalede şamanların duygusal ve fiziksel hastalığın spiritüel nedenlerini nasıl algıladıkları ile ilgili çok kısa bir bilgi sunuyorum.

Klasik şamanik şifa seremonilerini yapmaya ve öğretmeye devam ediyorum. Ve bildiğiniz gibi transfigürasyon çalışmasını danışanlarımla yaptığım çalışmama ve öğretilerime köprülemeye de odaklanıyorum.  Çünkü spiritüel ışıkla çalışarak kişisel ve gezegensel sorunları şifalandırabileceğimize ve dönüştürebileceğimize inanıyorum.

Yakın zamanda Sacred Hoop dergisinin editörü Nicholas Breeze Wood ile bir görüşme yaptım. Sacred Hoop Şamanizm üzerine harka bir dergi. Ve Nick de Şamanizm uygulaması üzerine pek çok eğitici makale yayınlıyor.  

Nicholas ile görüşmem Sacred Hoop’un 87 nolu yeni sayısında.

Sacred Hoop hakkında daha fazla bilgiye bu adresten ulaşabilirsiniz: www.sacredhoop.org/offer.html 

Görüşmemizde Nick’in öne sürdüğü konulardan bir tanesi de şamanik uygulamacıların yardımcı ruhlarla,  karşı karşıya olduğumuz sorunlara müdahale etmelerine izin verecek biçimde çalışmıyor olmalarından duyduğu üzüntüydü.

Bu konu beni “müdahale” ve “manipülasyon” arasındaki fark konusunda derinlemesine düşünmeye yöneltti. Çünkü ruhun gözlerinden görmemizi sağlayan ve egomuzu kazıyan günlük spiritüel uygulamaları yapmadığımız sürece kendimizin ve gezegenin en yüksek iyiliğine hizmet etmeyen spiritüel müdahaleler için talepte bulunmamızı sağlayan egosal arzulara av olabiliriz.

Ve bu ay sizi “müdahale” ve “manipülasyon” arasındaki fark ile ilgili bir anlayış elde etmek için bir yolculuk ya da meditasyon yapmanız için teşvik etmek istiyorum.

Şamanizm uygulamasının bizim bağlantı kurduğumuzdan çok daha fazla şifa potansiyeline sahip olduğu konusunda Nick’e katılıyorum. Sorunun bir bölümünün insanların çok çeşitli öğretiler arasında sörf yapması ve bu nedenle de şamanik çalışmaların gerçekte sahip olduğu mucizevi gücü ortaya koyacak beceri düzeyinin geliştirilememesi olduğunu düşünüyorum.  Yazılarımda pek çok kereler spiritüel öğretiler arasında sörf yapan ne kadar çok insan olduğundan bahsettim.

Çalışmanızla ilgili becerilerinizi geliştirmek, daha fazla güç ve şifa getirmenin anahtarıdır. Fakat aynı zamanda spiritüel bir olgunluk geliştirerek yardımcı ruhlarla nasıl ilişki kurulacağını bilmenin, görünmez alemlerden fiziksel alemlere daha fazla şifa gücünün akmasını sağlamanın da anahtarı olduğunu biliyorum.

Tüm cevapları bilmiyorum. Yalnızca soruya farkındalık getiriyor ve karşı karşıya olduğumuz pek çok kişisel ve küresel güçlük içinde sizi, yardımcı ruhları olumlu biçimde müdahalede bulunabilmeleri için  beceri düzeyinizi derinleştirme konusunu keşfetmeniz için teşvik ediyorum.   

Nick ile bu görüşmeyi kaydettiğimiz hafta, Shift Network için bir program da kaydettim.

Ve bu görüşmede duygusal ve fiziksel sorunlara yardımcı ruhlarının yardımıyla şamanların klasik teşhisleri hakkında konuştum.  Ve yine transfigürasyon uygulamasının gücü ve spiritüel ışıkla nasıl şifalandırabileceğimizden bahsettim.  

Bu görüşmenin odağı, danışan orada bulunsa da bulunmasa da uzaktan yapılan şamanik şifanın ne denli güçlü olabileceği idi.

Uzaktan yapılan çalışmanın gücünü anlatmak için birkaç vaka örneği verdim. Aşağıda verdiğim örneklerden bazıları var.

Bir zamanlar bir danışanla uzaktan çalışmıştım. Kendisini şahsen tanımıyordum. Benimle temasa geçerek yardımımı istedi. Şiddetli bir depresyon geçiriyordu. Erk hayvanım, yolculuğumda bana bu adamın erk hayvanının geri getirilmesine ihtiyacı olduğunu söyledi.  Fakat yardımcı ruhum bu adama bir erk hayvanı yerne, koruyucu ruh olarak bir Ağaç yolladı. Şamanizm uygulamasında, ağaçlar koruyucu ruh olabilirler. Bu yüzden erk hayvanı ve koruyucu ruh terimleri, hangi varlığın kaybolmuş gücü geri getirmek için ortaya çıktığına bağlı olarak, birbirlerinin yerine kullanılabilir.

Yolculuktan sonra danışanımla ona bir Ağaç gönderdiğimi paylaştım. Şifa sonucunda depresyonu ortadan kalktı ve Ağaç ile güzel ve şifalandırıcı bir ilişki geliştirdi.

Bir keresinde de küçük bir kız için çalışmıştım. Küçük kız kaçırılmış, bulunmuş fakat son derece travmatize olmuş haldeyken ailesine teslim edilmişti. Konuşamıyordu.

Orta Dünyada bir yolculuk yaparak kızdan onun adına çalışmak için izin aldım. Konuşamadığı için telefonda izin alamadığım için bir yolculuk yaptım.  

Erk hayvanım, kızın kaybolmuş ruhsal özünü bir kristale üfletti. Kristali güzel bir parça kumaşa sardık. Erk hayvanım ayrıca kendisini güvende ve korunuyor hissetmesine yardımcı olacak metaforik bir şifalandırıcı öyküyü sesli olarak bir kasede kaydetmem için sağladı. Kızla paylaşmam için bana verdiği öykü güzel bir şifalandırıcı öyküydü.  Kristali ve kaydettiğim öyküyü kargoyla yolladım. Kıza kristali eline almasını ve ona geri dönen ışık, sevgi ve mutluluğu hissetmesini söyledim.

Aylar boyunca ebeveynleri ile bağlantımı sürdürdüm. Çocuğun gelişimi yavaştı. Fakat ebeveynleri, kızlarının kristalden asla ayrılmadığını ve kaydı gün boyunca tekrar tekrar dinlediğini söylediler. Dinlemediği zamanlarda başkası almasın diye kaydı saklıyormuş.  

Kızın iyileşmesi yavaştı ama uzaktan çalışma ona büyük yarar sağladı.

Ve paylaşmak istediğim son örnek de uzaktan yapılan transfigürasyon çalışmasının gücü ile ilgili. Grup olarak Santa Fe’de bir atölye çalışmasındaydık. Su için bir transfigürasyon seremonisi yapmayı planlıyorduk. Seremonimize az kala İskoçya’da yaşayan Mark benimle bağlantı kurarak grubun, bitkisi için uzaktan çalışma yapıp yapamayacağını sordu.    Bana bitkinin bir fotoğrafını yolladı ve ben de onu çemberimizin ortasında bulunan sunağa yerleştirdim. Aktivitelerini ölçmek için Bitkiye bir alet bağlamıştı. Mark, grubun tam olarak ne zaman çalışma yapacağını bilmiyordu.

Grup olarak, sunakta bulunan suyu şifalandırmaya ya da bitkiye şifa yollamaya çalışmadık. Kendi ilahi ışığımıza transfigüre olarak, sunağımızdaki her şeyin ilahi sağlığı ve mükemmelliğine odaklanarak, bu ışığı yaydık.

Santa Fe’de yaklaşık akşam saat 9’da çalışma yaptık. Bu sırada İskoçya’da gece yarısıydı ve Mark bitkiye bağladığı aletin ölçümlerini okuduğunda bizim çalışmamız esnasında enerjisel olarak canlandığını gördü.


Deve tabanı bitkisinin kaydedilmiş aktivitesini ana sayfada “GDV Kamera Sonuçları” sekmesine tıklayarak görebilirsiniz. Findhorn Bitki Deneyi Sonuçları bölümüne bakınız. 


Bunlar, benim ve eğittiğim şamanik uygulamacıların çalışmalarından topladığım yüzlerce örnekten üç tanesi.

Bildiğiniz gibi, “şifa” ve “tedavi” arasındaki fark öğretiyorum. Bu konu üzerine pek çok kitabımda ve son kitabım olan Walking in Light: The Everyday Empowerment of Shamanic Life ta da yazdım. Çünkü pek çok vakada danışan, bir şamanik uygulamacının uyguladığı şifayı aldıktan sonra, uzun vadeli sonuçlar için pek çok kişisel çalışma da yapmalıdır.


Yardımcı ruhlar, insanların, diğer doğa varlıklarının ve gezegenin deneyimledikleri sorunları şifalandırmamız için bize yardım edebilirler. Fakat bizler de nasıl bir yardım istememiz gerektiğini bilebilmek için gerekli duygusal olgunluğa erişmek ve evrenin muhteşem ve sınırsız gücünün akabilmesi için dünyalar arasındaki perdeleri kaldırmak için spiritüel çalışmamızın derinliklerine dalmaya istekli olmalıyız.

Öğrencilerimin benimle paylaştıkları öyküler ve örnek olayları çok etkileyici buluyorum. Öğrencilerim şamanik çalışmaları, çocuklar, ilişkiler, aile yaşamı, iş yaşamı ve topluluklarla olan çalışmalarına köprülüyorlar. Değişim yaratmak için yardımcı ruhlarıyla gerçek bir işbirliği içinde çalışan insanlar bana esin veriyor.

Dolunay 4 Nisan’da. Haydi görünmez alemlerin içinde ve oradan yayılan ışık ve sevgi için araç olalım. Transfigürasyon uygulamanızı yaparken aynı zamanda da yardımcı ruhlarınıza formlarını bıraktıkları ve böylece formsuz enerjilerinizi birleştirebildiğiniz için teşekkür edin. Tüm dünyalardan yayılan ışık, sevgi ve birliğin enerjileri birlikte Yeryüzü’nün içinde ve çevresinde bir ışık ağı örsünler. Mucizeler olabilir. Odaklanmak ve bizi ayakta tutan elementler dahil canlı her şeye saygı duyan ve onulandıran ve sevgi, ışık, barış ve eşitliği kucaklayan bir gerçekliği örmek için görünmeyenden görünene ipliklere yolu açmak için gerekli çalışmayı yapmalıyız.


Eğer Dönüşüm Haberlerini okumaya yeni başladıysanız, dolunay seremonimizin detayları için lütfen anasayfadan  “İnsanlardanOluşan Bir Işık Ağı Yaratmak” başlıklı yazıyı okuyunuz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder