28 Haziran 2013 Cuma

Dönüşüm Haberleri Temmuz 2013


Dönüşüm Haberleri Temmuz 2013             

Sandra Ingerman

Dünyanın dört bir yanında sel, yangın ve şiddetli fırtınalardan etkilenen tüm yaşama sevgi ve ışık yaymak için kalplerimizi topluluk olarak,birleştiriyoruz. 

Yeryüzü’nün bize yansıtacağı uyumlu bir hayatı yaşamaya olan bağlılığımızı yineliyoruz.

Avrupa’da ders veriyordum ve yeni döndüm. Çalışmalarımıza son derece bağlı harika insanlarla dolu gruplarım olduğundan çok derin deneyimler yaşadım. Yeniden Avrupa’da olmak da bir ödül gibiydi. Hem Almanya hem de İskoçya’da ders verdim ve bu iki ülkeyi ziyaret etmek için yılın güzel zamanlarıydı. İskoçya’nın tepeleri mavi çan çiçekleriyle kaplıydı. Hayranlık verici bir manzaraydı ve hava da onların tatlı kokularıyla kaplanmıştı.  

İskoçya’da Yeryüzü için Şifa ve Spiritüel Işıkla Şifa eğitimi verdim. Eğitimde öğrettiğim tüm uygulamaları günlük olarak yapıyorum. Fakat eğitim sırasında kendi yaşamımda derinleştirmem gereken uygulamalar hakkında daha derin düşünme olanağı buldum.

Daha fazla odaklanmam gerektiğini fark ettiğim uygulama ise, diğerleri ve dünyaya neyi ve nasıl yansıttığımız. Atölyelerimde kullandığım örnek ise çok yıllar önce yaşadığım bir olay.

Uzun dönemli bir eğitimin parçası olan bir atölye çalışmasında eğitim vermek için gitmiştim ve bu nedenle de grubumdaki herkesi oldukça iyi tanıyordum. Eğitimin ilk gününde bir kadın yanıma gelerek iyi olup olmadığımı sordu. Beni hiç bugünkü kadar yorgun görmediğini söyledi. Aslında yorgun hissetmiyordum ama bana bunu söylemesinden sonra enerjimin çarpıcı biçimde düştüğünü fark ettim. Bundan bir dakika sonra başka biri yanıma gelerek beni hiç bu kadar ışıltılı ve dinlenmiş görmemiş olduğunu söyledi. Enerjimin anında değiştiğini ve parlaklığın benden akışını hissettim

Bu, algımızın gerçekliğimizin yarattığı Yeryüzü için Şifa öğretisine dayanıyor. İnsanlar olarak tümümüz yansıtıyoruz. Diğerlerine ve dünyaya acı yansıtabilir ya da canlı olan herşeydeki pırıltıyı ve ilahi ışığı görebiliriz.  

Beslediğimiz büyür. Çekilen acıları algılayışımızla ilgili yansıttıklarımızı besledikçe bu enerji daha da büyür. Güzellikler ve işe yarayanlara ilişkin algıladıklarımız yoluyla yansıttıklarımızı besledikçe güç ve güzelliğin enerjisini besleriz.

Bunu yapmak, güçlükleri gözardı etmemiz gerektiği anlamına gelmez. Fakat dünyaların arasındaki perdeyi aralayıp da insani şartlanmaların ötesine baktığımızda gördüğümüz şey güzellik, sevinç ve sağlıktır. 

Algılarımızdaki değişimlerin, içinde yaşamak istediğimiz dünyayı yaratmanın ne denli önemli bir parçası olduğu hakkında derinlemesine düşünmemiz gerekir.  Zira yolunda gitmeyen şeylerin enerjilerini besledikçe daha fazla sorun meydana getiririz. Güzelliğe odaklandıkça ise tüm yaşama canlılık gelir. Yaşadığımız zamanlar son derece yoğun ve değişimlerle dolu olduğu için bunu yapmanın ne denli zor olabileceğinin de farkındayım. Fakat aynı zamanda da bu, sürdürülmesi gereken önemli bir uygulama. 

Bu, enerji ve beslemeyi seçtiğimiz enerjilerle ilgili. Ve yaratılan gerçekliği değiştiren algımızı değiştirmemize yardımcı olabilecek, gündelik yaşantımızda yapabileceğimiz son derece pratik değişiklikler mevcut.  

Arkadaşlarınıza, sevdiklerinize ve medyada gösterilen insanlara baktığınız zaman tanıdığınız birinin veya çeşitli grupların nasıl acı çektiğine odaklanıp odaklanmadığınızı fark edin. Yaşadıkları şeyler nedeniyle insanlara şefkat duyabiliriz. Fakat insanlara acımak ve çektikleri acılara odaklanmak bunu yansıttığınız insanlar için ağır enerjiler yaratır. 

İnsanlarla konuştuğunuz sırada onların güzellik ve ilahi ışıklarının enerjisini beslemek için odaklanabileceğiniz bir şeyi fark edin. Haberleri seyreder veya gazete okurken, haberin odaklandığı insan gruplarının cesaretleri, güzellikleri, güçleri ve ilahi ışıklarına odaklanın.

Bunu yapmak enerjiyi değiştirir. Bunu yapmak algınızı değiştirir ve yükseldiğinizi hissedersiniz ve enerji düzeyinde de çevrenizdeki herkesin enerjisini yükseltirsiniz.


Aynada kendinize bakarken, ne kadar yorgun göründüğünüze veya yaşınızı nasıl gösterdiğinize odaklanmayın. Ne kadar güzel olduğunuza ve gözlerinizde parlayan ışığa odaklanın.

Bunu yaptığınızda hissetiklerinizin nasıl değiştiğini fark edin. Ayrıca, sessizce diğerlerinin güzelliği, gücü ve ilahi ışığına odaklandığınızda enerjilerinin nasıl değişebildiğini fark edin.Bunu yaptıkça gerçek bir değişimin farkına varacaksınız.

Yaşama en iyiyi nasıl yansıtabileceğimizi öğrenmeye ihtiyacımız var. Şu anda, topluca tüm yaşama ve gezegenin kendisine acı yansıtıyoruz. Gerçek şifanın yaratılması için gerekli enerji değişimine tanıklık edebilmemiz için bunun değişmesi gerekli.

Diğer insanlar ve dünyaya en iyisini nasıl yansıtacağınızı öğrenmede size yardımcı olabilecek bir çalışma daha var.

Zengin ve verimli bir içsel bahçe yaratmak üzerine çok yazı yazmıştım. Verimli ve zengin bir içsel doğayı beslememiz gerekli. 

Yerli halkların gözlerinde parlayan ışık, geliştirmiş oldukları içsel dünyanın derinliği ve zenginliğinden gelir.

Eğer içsel dünyamız kıraç ise diğer insanlara ve dünyaya baktığımızda, dışımızdaki dünyayı da kıraç olarak görürüz. Eğer boş hissedersek dışımızdaki dünyayı da boş olarak görürüz.

2011’de Huffington Post için “Zengin Bir İçsel Dünyayı Nasıl Yaratmalı” başlıklı bir makale yazmıştım. Makaleyi, bu bağlantıya tıklayarak okuyabilirsiniz: http://samanizmveruyalar.blogspot.com/2012/09/zengin-bir-icsel-bahceyi-nasl.html

Zengin bir içsel bahçe ve  içsel dünya yaratırken çalışabileceğiniz başka bir uygulama ise şöyle:

İskoçya’da verdiğim eğitimden sonra, eşim Woods ile birlikte eğitime ev sahipliği yapan Stephen ve ailesiyle vakit geçirdik. Eğitimi organize etmiş olan Stephen, uzun yıllardır öğrencim ve zamanla da iyi birer arkadaş olduk. 

Geçtiğimiz 10 yıl boyunca eşim ve ben, Stephen ile çok güzel zamanlar geçirdik ve eğitimden sonra da bir kaç gün birarada olmak bir zevkti.   

Stephen Woods’u gerçekten sever ve birlikte oldukları zamanı daima şakalaşarak ve gülerek geçirirler. Stephen Woods’u onurlandırmaya ve aile klanına dahil etmeye karar verdi.

Böylece, bir gece Woods için bir seremoni yarattı. Stephen’ın eşi ve ben de seremonideydik. Hem Woods hem ben, Stephen’ın sözlerinden ve yaratmış olduğu seremoniden çok etkilendik.

Seremoninin sonunda elele tutuşarak kalplerimizden geçen sözleri paylaştık. Konuşma sırası bana geldiğinde kendimi ailemden bahsederken buldum. Atalarım kabileseldi ve ailemin kabilesinin Stephen’a doğru sevgiyle ortaya çıktığını hissettim.

İçimde derin bir köklülük hissettim. O anda içsel dünyamın son derece derin ve zengin olduğunu hissettim. Bu hissi anlatacak sözcükleri bulamıyorum. Benliğimin her hücresini dolduran derinlemesine bereketli böyle bir toprağın hissini daha önce yaşadığımı hatırlamıyorum. 

Çoğumuz atalarımızdan neleri almamış olduğumuza odaklanırız. Fakat, hayatta olduğumuz gerçeği atalarımızdan gelen bir zenginliği ve onların armağanlarını taşıdığımızı gösterir.

Kitaplarımda ve atölye çalışmalarımda katılıcımlardan anne ve babalarının taraflarından hangi güç ve armağanları taşıdıkları üzerine yolculuk yapmalarını istiyorum.

Fakat atalarının çizgisinden taşımakta oldukları saf enerjiyi deneyimlemelerini veya bunun üzerine bir yolculuk yapmalarını hiç istememiştim. İnanıyorum ki, bunu yapmak, bize bütünlenme ve bu muhteşem yeryüzüne köklenme hissinin yeni bir düzeyini hissettirecektir. 

Sessizlik içinde olmaya biraz zaman ayırıp, dinginleşerek, anne ve babanızın taraflarının enerjilerini deneyimlemeye çalışın. Atalarınızın kim olduğunun, ne yaptıklarının veya yapmadıklarının bir önemi yok. Onlar yeryüzünün parçasıydılar ve size de yeryüzünde yaşamanın zenginliğini aktardılar. Ve bunu deneyimlemek, size içsel dünyanızın toprağında büyüyen derin bir gücü hissetmenizde yardımcı olacak.   

İçsel dünyanızı beslemek ve derinleştirmek konusunda ne kadar çok çalışırsanız dünyaya sevgiyi, ışığı, güzelliği ve şükranı yansıtmak da o kadar kolaylaşır. Zira kendinizi içinizde boş ve kıraç hissettiğinizde diğerlerine güzelliği yansıtamazsınız. Güzelliği ilk önce içinizde hissetmek, deneyimlemek ve taşımak zorundasınız.   

Dolunay 22 Temmuz’da. Haydi içimize yolculuk edelim ve bütünlüğümüzü, parlaklığımızı ve ilahi ışığımızı deneyimlemek için derinliğin ve güzelliğin olduğu yerden bağlantı kuralım. Kendinizi sevgi yayan ve bu sevgiyi yeryüzün derinlerine ve tüm yüzeyine yansıtan küresel bir topluluğun parçası olarak hissedin. Topluca yaydığımız ışığımızın muhteşem yeryüzümüzün derinlerinde ve çevresinde insanların oluşturduğu ışık ağını örmesine ve beslemesine izin verin.  

Eğer Dönüşüm Haberleri’ni okumaya yeni başladıysanız dolunay seremonimizin detayları için lütfen “İnsanlardan Oluşan Bir Işık Ağı Yaratmak” yazısını okuyunuz.


Birkaç gün önce bir rüya gördüm. Rüyamda ölümcül bir hastalık tanısı konmuş bir kadınla konuşuyordum. Benden tavsiye istedi. Ona verebileceğim en önemli tavsiyenin ümidini kaybetmemesi olduğunu söyledim.  

Zira ümidimizi kaybettiğimizde devam etmenin amacı nedir ki? Söylediklerime o da katıldı, bana teşekkür etti ve rüya sona erdi.

Bu denli büyük değişimlerden geçerken ümitli olmayı sürdürmek çok önemli. Zamanımızın dalgalarıyla başa çıkmada bize yardımcı olacak anahtar bu.  

Yeryüzü için Şifa, Toksik Düşünceleri Nasıl Şifalandırmalı ve Değişen Zamanlarda Nasıl Büyümeli’ye de olan, Dönüşüm Haberleri’nde yazdığım uygulamaları yaparsanız daha fazla güç, metanet ve de en önemlisi ümit deneyimlersiniz

Michigan School of Integrative Medicine’nin kardiyak çalışması kapsamında Yeryüzü için Şifa’yı öğrettiğim sırada, Yeryüzü için Şifa grubunun uzun dönemli ümit duyguları deneyimlediğini gördük. Ümit, sağlık ve esenlik durumunu yaratma ve sürdürmenin anahtarıdır.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder