29 Nisan 2014 Salı

Dönüşüm Haberleri Mayıs 2014

Sandra Ingerman

Çeviri: Simin Uysal


Yalnızca görünen dünyaya odaklandığımızda spiritüel yolumuzdan çıkmak çok kolay. Şartlanmış zihin ve kolektif dış dünyada meydana gelen travma ve dramaya çekiliyor ve bunlara cezboluyor.  

Şartlanmalarımızla bu denli hipnotize olmak zorluk yaratıyor. Yalnızca güçlükleri algılamak yerine yaşamın sunabileceği güzelliklerine odaklanmak, pek çoğu için mücadele gerektiriyor. 

Yoğun bir çalışma gününden sonra kurumuş dere yatağımda yürüyüş yapıyordum. Zihnimi boşaltmak ve stresten arındırmak için bir yola ihtiyacım vardı. Geçmişteki yazılarımda da yazmış olduğum gibi, yürüyüş yaptığım kuru dere yatağı benim için sihirle dolu bir yer. Aynı yerde 18 yıldır yürüyüş yapıyor olmak ve ayaklarımın yeryüzüyle derinden bağlantısını hissetmek benim için şifalandırıcı bir merhem. Ve yıllar boyunca, bana hem yolumda rehberlik eden hem de görünmeyenin gücü ve yaşamın büyüsünü anımsatan pek çok işaret aldım.  

Doğada yürüyüş yapabileceğim böylesine tanıdık bir yerim olmasa nasıl merkezimde kalırdım gerçekten bilemiyorum. Dostum haline gelen ağaçları ziyaret edebiliyorum, kızıl kritalimsi kayaları seyredebiliyor ve kuşların şarkılarını dinleyebiliyorum. Burası yalnızca mesajlar aldığım bir yer değil aynı zamanda da bir rahatlama yeri.

Santa Fe’de kuraklık var. Bildiğimiz gibi, gezegenin her yeri iklimdeki aşırı uçta değişimleri deneyimliyor.  Ve eğer yalnızca araştırmalara inanacak olursak, değişimler artacak. Hala dengeyi davet edebilme gücümüz olduğuna ve insan davranışlarının gezegen üzerindeki etkilerini değiştirebileceğimize inanıyorum.

Yürüyüş yaptığım sırada kuraklık ve bu arazinin kaderi ile ilgili olarak endişelenmeye başlamaya engel olamadım. Gelecek ile ilgili ve bu büyüleyici güzellikteki manzarada yürüme zevkini daha ne kadar sürdürübileceğim hakkında düşüncelerimin içinde kayboldum.

Ve sonra kendimi, zorlukları beslediğim yerden, manzaranın bana sunduğu armağanları takdir etmeye çektim. Algımı arazinin ilahi sağlığını görmeye doğru değiştirmem gerekti.  

 Algımızı değiştirmek ve yeryüzü ve yaşam ağındaki herşeyin ilahi sağlığını görmek üzerine daha önce de yazmıştım. Bunu yaparken hissedebildiğim fiziksel bir değişim olduğunu görüyorum.  Güçlüklere karşı arazinin sağlığını algıladığım zaman üçüncü gözümün açıldığını hissediyorum. Ve gizli görüşümle gördüğüm herşey değişiyor. Bu, yalnızca görüneni değil ama görünmeyeni de gören bir çift gözüm daha olması gibi. Bu diğer çift gözle ağaçlar, bitkiler ve tüm canlılardaki gücü görüyorum. Ve üçüncü gözümle görürken, yansıttığım herşeyi değiştirebiliyorum. Son derece hayret verici.

Geçtiğimiz birkaç ayda kendimi Doğanın İlahi Zekasına daha fazla teslimiyet içinde hissettim.  Tüm hücrelerimde Santa Fe’nin ruhunun ne yaptığını bildiğini hissediyorum. Onun arazinin değişimine ve şekillenmesine izin verişine güveniyorum. Rasyonel düzeyde, olup biten herşeyi anlayamıyorum. Fakat evrim sürecine güvenim ve inancım var.

Çevreyi korumak için eylemde bulunmayı sürdürmemiz gerekiyor. Fakat bunu spiritüel çalışmamızı güçlendirme ile harmanlamamız gerek.

Spiritüel çalışmamızın anahtar bölümlerinden biri de canlı olan herşeydeki güzellik, ilahi güç ve ışığa odaklanmak.

Çoğumuz ilahi olana dokunabilmek ile egosal durumlar olan endişe, korku ve öfke arasında gidip geliyoruz. 

Kendiniz ve dünya için olanlar hakkındaki algınızı değiştirmek için daha çok görünmez duyunuzu kullanmayı deneyin. Yeryüzüne ve dünyaya ışık yansıtmanızın yolu belki de benim yaptığım gibi, üçüncü gözünüze odaklanmak ve onu açmak olabilir.

Çünkü dünyanın bizim yansımamız olduğunu biliyoruz. Görünmez görüşünüzle yansıttığınızın görüntüsünü değiştirdiğinizde yaşamınızı ve yaşam ağına bağlı herşeyi değiştirmiş olursunuz.   


Üçüncü gözüm açık halde yürürken, şartlanmış zihin hakkında da derinlemesine düşündüm. Gelecek nesillerin sevgi ve ışığı bizden daha kolay algılayıp yansıtabileceğini merak ettim. Tüm güçlükler ve değişimlerin ortasında sevgi ve ışık için araç olmak için çok çalıştığımızı hissediyorum. 

Fakat gerçekten de bilinçte bir evrim olacak ve insanlar günlerini güzellik, ilahi ışık ve sevgiyi algılayarak geçirecekler mi? Bu tarz bir yaşamın meydana geldiğini genişlemiş algı duyumla kesin olarak görebiliyorum.

Şimdilik çalışmamızı yapıyor ve ilahi olanı deneyimlemek ile yalnızca zorlukları gördüğümüz ve korku, öfke ve üzüntü hallerine girdiğimiz dualite hali arasında gidip geliyoruz.

Bir arkadaşımla birlikte bir aplikasyon tasarımı üzerinde çalışıyorum. İlk versiyonunu test ediyorum ve iki saatte bir bana uyarı vermeye programlı bir cihazım var. Uyarıyı çan sesleri ile veriyor. Ve çan seslerini duyduğumda yapmam gereken şey, durup ne hakkında düşündüğüme bakmak.

Gün içinde çan seslerini duymayı sevdiğim zamanlar var. Ve cihaza haykırdığım ve onu duvara çarpmak istediğim zamanlar da mevcut. Günün stresi içinde kaybolduğumda durmak ve bilinç durumum hakkında düşünmek istemiyorum.

Kendimden emin olarak söyleyebilirim ki, bu sürekli uyarıya geçmiş yıllara göre çok daha olumlu tepki veriyorum. Spiritüel uygulamalarıma odaklanmamın hayatımı daha bilinçli yaşamamı sağladığını gerçekten anlayabiliyorum. Ve ışık ve sevginin enerjilerini beslemek için düşünce ve duygularımı yeniden çerçevelemem gerektiğinin bana anımsatılmasını istiyorum. Kendi hayatımda, tüm yaşamda ve yeryüzünde büyümesini istediğim enerjiler bunlar.  Ve büyümesini istediğiniz enerjileri beslemeniz gerekir.

Aynı zamanda farkediyorum ki alarm nedeniyle (hafif tabirle) huzursuz hissettiğimde hemen bakabileceğim  moralimi düzelten bir sözcük, cümle ya da fotoğraf  varsa huzursuzluğum yalnızca birkaç saniye sürüyor. Çevremde böyle görseller bulunması düşünce dizimi değiştirmeme gerçekten yardımcı oluyor.  

Bilincinizi değiştirecek sözcük, cümle veya bir fotoğrafı yanınızda bulundurmayı lütfen düşünün. Bunu gün boyunca yapmak önemli. Çünkü stresli zamanlarda algımızı ve bilincimizi değiştiremiyorsak, o zaman spiritüel çalışmamızın bize nasıl fayda sağladığını kendimize sormamız gerekir.

Günün bir bölümünü sevgi ve ışık yayarak, bir bölümünü de çalışma hayatında, yapmamız gereken ufak işleri yaparken ve gün içinde oradan oraya koştururken doğal olarak ortaya çıkan streslerden dolayı öfke durumuna geçerek geçiremeyiz. Yalnızca kendimize uygun zamanlarda spiritüel bir durumda olamayız. 

Uygulamanızı sürekli hale getirmek için yollar bulmanız önemli. Spiritüel çalışmama odaklanmamı sürdürmemi sağlayacak, görebileceğim birşeye sahip olmanın benim için son derece gerekli olduğunu farkettim.

Kendinizi sabote eden, engelleyici düşünceler ve hüsran yerine size, sevgi ve ışık yaymayı hatırlatan ve bunun için ilham veren, yanınızda taşıyabileceğiniz bir şey bulun.

Kullandığınız sözcükleri ve düşüncelerinizi sizi olumlu bir sonuca götürecek biçimde değiştirmeyi öğrendikçe uygulamanızın nasıl güçlendiğini ve istikrarlı hale geldiğini farkedin.

Spiritüel uygulamamızın bir bölümü yoğun kolektif enerjilerden temizlenmek için düzenli seremoniler yaratmayı içerir. Aralık 2012 Dönüşüm Haberleri’nde kendimizi ve kolektifi temizlemek için ağır bilinç durumlarını bir ışık kazanına bırakmayı önermiştim. 


Kolektifte inanılmaz miktarda korku, öfke ve hüsran mevcut. Kendi negatif enerjilerimizle besleyerek biz de bu kolektif enerjileri artırıyoruz. Ve parçası olduğumuz kolektif enerjiden de etkileniyoruz.

Bu ay, size veya kolektife hizmet etmeyen enerjilerden arınmak için bir seremoni üzerine meditasyon ya da şamanik yolculuk yapmak için zaman ayırın. 

Size hitap eden bir elementi kullanabilirsiniz. Eğer hava elementi size hitap ediyorsa, o zaman tütsü yakabilir ve kendinizi salıvermeniz gereken şeylerden arındırabilirsiniz. Lütfen salıverdiğiniz enerjileri niyetiniz ile sevgi ve ışığa dönüştürmeyi hatırlayın.

Eğer ateş size hitap ediyorsa, o zaman size hizmet etmeyen enerjileri bir şöminenin içinde yakacağınız ateşin alevlerine bırakabilirsiniz.  Ya da bir mumun alevine konsantre olabilir ve ateşin dönüştürülmesi gereken enerjileri dönüştürmesine izin verebilirsiniz. Ayrıca meditasyon ya da şamanik yolculuk yapabilir ve kendinizi arındırmak için olağan dışı alemlerde de bir ateş seremonisi yapabilirsiniz.

Dönüştürülmesi gereken enerjilerden kendinizi arındırmak için su kullanabilir ve suya akan bu enerjileri niyetle sevgi ve ışığa dönüştürebilirsiniz. 

Enerjiyi dönüştürürken, toprağa bırakmaya ihtiyaç hissetiklerinizi gömmek de çalışmak için bir yol. Onunla saygı ile onurlandırarak çalıştığınızda, toprak bu enerjileri verimli bir bir toprağa haline getirecektir.  

Sonraki adım ise dönüştürülmesi gereken ağır kolektif enerjileri temizlemek için meditasyon ya da şamanik yolculuk yapmak olacaktır. Bunu küresel bir topluluk halinde yaparken, pozitif değişimin gerçekleşebilmesi için eterlerde temiz bir alan yaratmış olacağız. Ve tüm düzeylerde daha rahat nefes alabileceğiz. 

Bu çeşit arınma seremonilerini düzenli olarak gerçekleştirmek için karar verin. Aynen kendimizi fiziksel olarak temizlediğimiz gibi spiritüel temizlik sürecine de düzenli olarak devam etmeliyiz. Böyle bir seremoninin spiritüel çalışmanızı ne kadar desteklediğini farkedin. Böyle enerjilerle tıkandığınızda spiritüel uygulamalarınızı sürdürmek zordur.


Dolunay 14 Mayıs’ta. İşe kendinizi spiritüel olarak temizleyerek başlayın. Transfigürasyon uygulamanızın derinliğini desteklemek için biraz hazırlık çalışması yapın. Yüzeysel biçimde çalışmak yaşam ağının sağlığına katkıda bulunmaz. Transfigüre olmak için yaşamınızın zorunlulukları ve olağan endişelerinizi geride bırabildiğiniz bir zamanı seçin.

Bilincinizi yükselten bir müzik dinlemek isteyebilirsiniz. Bazıları derin bir spiritüel durumu desteklemek için şarkı söylemeyi ya da dans etmeyi faydalı buluyor. Kendiniz için uygun olan yöntemi bulun.

Transfigüre olun ve ilahi olanın ışığını tüm hücrelerinize mas edin. Işığı içinize çekin. Işık yayın ki yeryüzünün içinde ve çevresinde aksın ve parlasın. Işık ağını sevgi ile besleyin. Parlak bir ışık ağını örerek oluşturmaya devam edelim.

Dönüşüm Haberleri’ni okumaya yeni başladıysanız lütfen ana sayfadaki “İnsanlardan Oluşan bir Işık Ağı Yaratmak” yazısını okuyunuz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder