15 Ocak 2014 Çarşamba

Kalbimin Sesi

Simin Işık Uysal

Sıradan bir yıllık kontrol için ziyaret ettiğim doktorun ofisinde kendi kalbimin sesini dinleme fırsatım oldu. Bu denli etkileyici bir deneyim olacağını tahmin bile edemezdim. 

Denizin dalgalarının sesiyle davul ritminin birarada olduğu muhteşem bir şarkıyı dinliyordum adeta. Dışarıdaki gürültü yerine onun sesini takip ettiğimde, sonuç her ne olursa olsun pişman olmadığımı, ihtiyacım olan gücü ve cesareti bulduğum yerin o olduğunu ve düşlerimin kaynağı olduğunu yeniden ve çok açık biçimde hissettim. Sessizce kalbimle konuşmaya başladım. Ona yaşamım için teşekkür ettim, yolundan gitmeye devam edeceğimi söyledim. İzlemeye değer tek yol onun yolu, yüreğimin yolu. Onun şarkısını dinlerken bunu yine anladım. 

Sonu her zaman gül bahçesine çıkmasa da, yüreğimin yolunu izlemekten hiç pişman olmadım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder